RSS
Container Icon

Spaghetti Meatball With Tears


bismillah...





Takde apa yang nak di 'update'kan di blog pada sepuluh Ramadhan terakhir ni.. Spaghetti meat ball italiano qaseh ni jela yang mampu saya kongsikan. Nak resepi google sendiri...ni la first time saya letak gambau makanan yang saya masak kat blog. Saya banyak upload kat FB je makanan-makanan yang saya masak. Kalau letak dalam blog, jadik blog masakan le jawabnye.. Saya masak bende ni semalam dengan juraian air mate dan hingus tahu! :'(  Nasib baik sedap dan tak masin sangat.. Makin ramadan hampir ke penghujung, makin banyak lak dugaan. Makin teruji kesabaran.. Allahu Robbi... sensitif nau nau sekarang ni, macam kace nipis yang cepat pecah berderai... :'(



k bai~


p/s : masih belajar untuk bersabar... :'(




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata mereka: