RSS
Container Icon

Sedang Membaca...

bismillah,

"barangsiapa yang tidur dan tidak mengambil tahu urusan orang-orang Islam, maka dia bukanlah dari golongan mereka(orang-orang Islam)"
-Sabda Rasulullah SAW.



Sejarah permusuhan dan dendam Yahudi terhadap Islam memang tidak akan tamat. Firman Allah SWT di dalam surah Al-Baqarah ayat 120 bermaksud: "orang2 Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka." Dan sesungguhnya musuh2 Islam tidak akan pernah berhenti untuk membawa Islam ke lembah kehancuran...

Selamat membaca kepada diri saya sendiri..hua3..


p/s: baru beli buku ni dekat MPH siang tadi. rambang mate dibuatnye, banyak sangat buku best2...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 kata mereka:

Jamal Rafaie said...

Buku dari Hijjaz Publishing Sdn. Bhd.. hehe..

Hari tu saya beli dan baca buku Gerakan Freemasonry (adik beradik buku ni), tak dapat nak habiskan pulak, sebab isinya agak berat nak difahami, baca dua 3 kali baru boleh faham..

Buku ni tak pernah baca lagi, nanti bolehlah kongsi cerita yer.. Nak tahu gak citenya..

Adik beradik lain buku ni : Membongkar Misteri Dajjal, sangat best untuk dibaca.. Banyak benda baru yang kita tak tahu, bila baca baru tahu.. (sengaja nak buat rambang mata bila banyak sangat buku.. hehe)..

Teruskan membaca yer..

Unknown said...

Salam.
Memang dengan membaca kita akan tahu banyak ilmu pengetahuan..luas pandangan. Lepas tu kalau ada blog boleh mendapat dakwah dari kawan2 blogger.

NUR QASEH HJ. MUHAMAD said...

incik jamal> buku gerakan freemasonry tu saya ingt nak beli skali. tapi tkot penin kepala plak nk membacanya sbb dua2 buku dokumentari ni memang isinya berat.

oho,saje nk wat saya tak tentu arah dengar buku2 yg incik jamal ade yer..hehe..saya ade buku gog magog(yakjuj makjuj). bku ni pun best jgk tapi agak tebal..(saya pun taknak kalah..hehe)

incik etuza> salam.. ye, bangsa membaca bangsa berjaya. bila 'banyak' yg kita tahu, barulah kita sedar betapa jahilnye kita ni,krna ilmu Allah tu amat luas dan ilmu yg kita sangka 'banyak' tu sebenarnya ibarat setitik air dilautan..