RSS
Container Icon

What The Cat??

bismillah...


Subhanallah walhamdulillah wala ila ha'illallah allahu akbar!!! Segala puji bagi Khaliq yang menghidupkan dan mematikan setiap yang bernyawa di alam fana ini... Semalam merupakan hari yang sangat 'tak syok' bagi saya kerana mengalami sindrom kemalasan yang teruk ditambah dengan pertikaian saya dengan seorang sahabat di alam maya, dicampur pula dengan masalah anak-anak kecil di rumah, diadun lagi dengan masalah pernafasan yang tiba-tiba datang menyerang, diblender sekali dengan satu perasaan rindu-rinduan buat makhluk yang jauh di mata dekat SIKIT di hati...(lebih2 lak cik NurQaseh ni..die kat sane xrase pape pun..wahaha)



Dan hari ni, dengan rela dalam terpaksa saya melangkahkan kaki ke bangunan yang kelihatan gah di negeri maju 2010 ini. Adess...Sabtu pun keje daa...apa boleh buat. Pagi ni saya terlambat ke tempat kerja walaupun bangun seawal 5 pagi. Hal ini adalah disebabkan oleh masalah2 teknikal yang berlaku dalam sistem perkumuhan saya yang tidak stabil..thehehe... Setiap hari Sabtu juga kelas pengajian agama berlangsung di rumah saya..jadi kena la tolong mak kemas rumah pagi2... Sudahnya, terkocoh-kocoh la saya menuju ke tempat kerja..


Dan dalam perjalanan saya ke sana dengan kelajuan 130 km/j, tiba2.....




Sreeeeeeeeeetttttttttttt......!!!! (bunyik brek)




daaaaaammmmmm.....!!! (what the tuuuuttttt*!!)





Allah, Allah, Allah....terlanggar kucing rupanya. Menggigil satu badan.. Nak nangis pun ada. Kesiannya kucen tu...iskk3..(T_T). Kucen tu pun satu,lintas macam ayam (-_-")... terasa kereta tu terangkat sikit bila kucing tu kena langgar.




.....






Dah la cukup la tu.....not in mood...





p/s:masih berkabung....(T_T)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kata mereka:

Shah ShinObi 27 said...

cik nur rindu sape 2???ehems~xpe lau lebih pn... =p