RSS
Container Icon

Yang Sedang-sedang Jer

Bismillah....


Sabda junjungan, "tidakkah kalian mendengar?? tidakkah kalian mendengar? Sesungguhnya kesederhanaan itu sebahagian daripada iman!" (HR Abu Daud)




kredit to puadede.com



Kata Hassan Al-Basri...."Bersederhanalah dalam mencintai dan tidak melampaui dalam membenci. Sungguh ramai orang yang binasa kerana berlebihan dalam mencintai. Dan sungguh ramai orang yang binasa kerana berlebihan dalam membenci..."








Sayyidina Ali Ibn Abi Thalib pulak berpesan.... "Cintailah kekasihmu sekadarnya sahaja, siapa tahu ia akan menjadi musuhmu suatu hari nanti.. Dan bencilah musuhmu sekadarnya sahaja, siapa tahu kelak ia akan menjadi kekasihmu nanti...."






uih....lomantiknye husband & wife ni.....bulan puasa ni taw! ehe.....



p/s : Saya tujukan rasa simpati ni kepada  Cik Aimie Harmelia kerana baru diputuskan tali pertunangannya dengan si Apex  dengan cara yang saya rasa paling tak beradat dan paling tak sopan... Der,kot iye pun awop tak suka lagi kat Cik Elia tu, datang rumah cakap baik2 laaa....takyah cakap kat media....

p/s/s : Bercinta biar sederhana.... Dah kawen nak lebih-lebih pun takper.... apedehal~

p/s/s/s : Orang lelaki sekarang ni memang camtu ke? huhu....Dah senang sikit, dah jumpa yang cun2 sikit terus lupa diri....isk...isk...yang tak berkenaan jangan terasa plak yer.... :)




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kata mereka:

Saed Zanky said...

Sabarla yek...tp x semua lelaki mcm tu ya...Doakan agar bertemu mereka yang sudah ditakdirkan utk kamu~ manatahu sebenarnya ada orang yang masih dan sedang menunggu Cik NurQaseh sampai sekarang:)