RSS
Container Icon

Wuuuu~~~(T_T)

Bismillah....



Wuuuuu~~~ (T_T)







Saya nak tutup QalamCahaya ni...








Sedih saya...








Saya tulis banyak-banyak takde orang nak baca pun...







Wuuuuuu~~~~(T_T)






................


.............


.........


.....


..


.



Kediiiissshhh!!!!







Adess!! akitnye....
(Naimah menempeleng muka saya dengan sesuka hatinya)






p/s: Naimah, kau je yang mengadap blog aku hari-hari...ade entri ke tak ada entri ke kau tetap bukak blog ni... mekasih banyak-banyak Naimah. ehehe.....

p/s lagi: Cik NurQaseh takde keje, sebab tu buat entri mengarut.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 kata mereka:

We Strong, Islam Strong said...

hehe...:P

Syahir Abu Sahmah said...

insyaAllah masih ade hati yang tersentuh dengan tulisan kamu..
=)

acap said...

eh..saya tiap2 ari bace gak...x naik pon nama sy...huhu

syeikh muhammad siddiq said...

huhuhu...dia kata xde org bce...hbs kite ni jin ke?...

NurQaseh said...

uih..todia...jin dah marah la... haha...