RSS
Container Icon

Nur Kom-kom

bismillah...



Eh NurQaseh!!!





NurQaseh ker nih??





Omaigod!!





Wut happen to you bebeh!




Awat macam hantu kom-kom jer skang???






Sampai hati kawan-kawan saya panggil saya hantu kom-kom yea!!





Nanti la korang...malam ni hantu kom-kom nak datang rumah korang...





Kasi jotos kepala korang smua...




p/s: tiap2 kali keluar terserempak dengan member atau orang asing hatta makhluk asing sekalipun, mesti depa akan tanya sejak bila jadi macam ni, camna dapat hidayah bla bla bla.... naik muntah saya jawab(wlupun jwpn x menepati soklan)... pasni tanak jawab lagi okeh!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 kata mereka:

Abd Razak said...

Salam...

Usah risau dengan manusia..

Hatimu akan merasakan manisnya takdir Tuhan jika kamu mencintai-Nya. Kamu akan mencintai-Nya jika kamu mengenal-Nya. Semakin tinggi darjat pengenalanmu terhadap Tuhan, semakin tinggi pula darjatmu dan semakin terasa agung ketentuan-Nya bagimu. Dia sesungguhnya lebih mencintaimu daripada dirimu sendiri.

ukht iza li said...

salam...

ana pula dipanggil ninja...


tapi teruskan aje jawab dan jelaskan... sesungguhnya mereka tidak tahu... hidayah milik Allah jua...


tak mengapa kita dipandang asing...

bukankah Islam itu asalnya asing dan akan kembali asing?


biar mereka memandang kita dengan pandangan penuh kepayahan,namun kita tahu yang kita bahagia...

al Faqir Ilallah said...

If being a terrorist is what it takes to be a good muslim/mah, then so be it, I'll be the first terrorist insyaALLAH ...

hanyzan30 said...

Bismillah,
Jangan sedih celaan manusia,tetapi gembira pujian dari allah dan rasulnya...insyallah.
bersabarlah dalam beribadah...

syeikh muhammad siddiq said...

Bangkitkanku dari kedustaan,
kuatkanku menuju kebahagiaan,
segerakanku menuju keabadian,
selimutkanku dengan keimanan,
itulah ketegakan panji ketaqwaan...

Wahai Yang Maha Pengampun!
Aku hambaMu yang hina,
yang sering menginginkan keampunanMu,
yang sering dahagakan cintaMu,
maka Kau ampunkanlah aku...

Ya Tuhanku!
Bukankah aku selalu berkata,
"La Ilaha Illallah Muhammad Rasulullah",
maka Kau tunjukkanlah bahawa aku taat,
Kau tunjukkanlah bahawa aku benar-benar bertaqwa...

Jamal Rafaie said...

Memang dah pakai purdah ye? Baguslah.. Ramai orang yang pertikai purdah, tapi tak pertikai orang yang tak tutup aurat..

camerake said...

Assalamu'alaikum wbt..

Apabila kita ingat ALLAH sudah pasti ALLAH ingat kita. InsyaALLAH lebih tenang.

Sentiasa bermanis muka ketika marah walaupun pada mulanya terpaksa. Lama kelamaan kita terdidik untuk berlaku ikhlas.

Menutup aurat bukan sekadar hanya pada pakaian sahaja. Contoh lain aurat pada skop bersosial, interaksi, kemasyarakatan dan sebagainya perlu diambil berat juga.

Apa-apa pun tahniah Alhamdulillah.