RSS
Container Icon

Baik,Baik Dan Baik...

bismillah...


Saya nak jadi baik,


Saya nak jadi perempuan baik-baik,


Saya nak jadi yang baik-baik jer,


Saya nak sangat jadi yang terbaik,


Saya memang nak jadi baik,


Cik Nur tak baik ker?


Takde la baik sangat,


Baik sikit kot....ekeke,


Tak cukup baik lagi ker?


Ha'ah..memang pun,


Nape plak?


Sebab Cik Nur banyak buat silap,


Cik Nur bukan malaikat pun,


Bleh ker saya jadi baik?


Bleh jer,


Tapi takkan nak jadi baik sokmo,


Nakal la sikit2..ehehe,


Ni ape hal Cik Nur buat entri merepek ni?


Entah,


Cik Nur tengah pikir2 nih,


Bleh ke Cik Nur jadi baik,


Ah! Cukop2 la tu,


Wassalam...


"Akal itu adalah menteri yang menasihati, hati itu adalah raja yang menentukan, harta itu adalah tetamu yang akan berangkat dan kesenangan itu adalah suatu masa yang ditinggalkan."



p/s: gangguan emosi sikit...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 kata mereka:

Tendou Sani said...

...fikir2...fikir...

Jamal Rafaie said...

Nur.. Ingatkan bersajak tadi.. hehe..

Insya-Allah kita semua dapat membaikkan diri kita..

"Orang yang melakukan dosa dan lantas bertaubat lebih baik daripada oarng yang tidak melakukan dosa"

Shah ShinObi 27 said...

cik nur mmg da bek da..hihihi...

tol x?:>

UkhTi_ ATiRaH said...

Salam dik..

Tiada yang boleh menjadi terus baik seandainya dia tidak memahami hakikat baik..(",)..

Semua manusia boleh menjadi baik, janji. kene janji kat diri, jaga diri..(",).