RSS
Container Icon

Sakit Itu Datang Menyerang....


bismillah...

Entah mengapa sejak akhir-akhir ini saya kerap mengalami sakit kepala yang luar biasa sakitnya. Mungkin terlalu banyak memendam rasa, mungkin terlalu banyak memikirkan sesuatu yang...entahlah..

Kepada yang sahabat2 yang mengenali saya, ampun maaf saya pinta kerana bukan niat saya untuk membuat hati2 anda risau, kerana saya sememangnya tidak pandai meluah... Kepada sahabat dunia akhirat saya,Naimah, jutaan terima kasih kerana sudi menjadi peneman saya kala susah dan senang (kau memang best!!) disaat yang lain sibuk dengan urusan mereka.. Mencipta kegembiraan dan gelak tawa walaupun ia hadir sebentar,cukup membuat sedikit kelegaan kepada saya..

Sesungguhnya hati saya kala ini tidak setenang sebelumnya, fikiran saya sangat2 berkecamuk dan mungkin itu yang menyebabkan kesakitan yang luar biasa di bahagian kepala.. Buat mak,adek mintak maaf banyak2 sebab tak buat kerja yang mak suruh tadi..mak tak tahu apa yang adek rasa. Adek pun tak nak mak tahu sebab tak nak mak risau..

Adoii,sudah2 lah tu..bertambah sakit kepala saya menyusun ayat-ayat yang skema..saya nak tido ni...salam..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 kata mereka:

Tendou Sani said...

klu rsa x tenang, amek quran baca...seyes tenang pastuh...seyes, sya dh buat nih...ekeke (- -")

nurqaseh said...

hehe..tu la pasai...ni dok ngadap laptop je kan, mane le nk tenang...thehehe...

Faarihin said...

Salam dek.. tak pergi klinik ke? kalau berlarutan lagi pi lah cek.. banyak2lah baca ayat syifa' moga sakit itu dapat reda dengan izin-Nya.. Insya-Allah..

nurqaseh said...

salam kak..pi klinik? saye da boring da asyik dok ngadap muke doktor tu tiap2 mggu...thehehe..

Faarihin said...

uiks.. tiap2 minggu dah pi? wah.. dasat tu... huhuhu.. jangan lupa makan ubat.. biar cepat baik.. insya-Allah.. (^__^)